Upravljanje stavb

Upravljanje stavb v osnovi delimo na štiri osnovna področja opravil, ki so bolj natančno opredeljena spodaj.

Organizacijsko - administrativna opravila

  • Pridobitev, nastavitev, ureditev, vodenje ter ažuriranje evidenc o lastnikih, pooblaščenih zastopnikih in najemnikih.
  • Pridobitev, nastavitev in ažuriranje evidenc o posameznih delih in skupnih prostorih.
  • Zbiranje in posredovanje podatkov potrebnih za vzpostavitev in vodenje katastra stavb.
  • Sporočanje o spremembah lastništva posameznega dela stavbe Geodetski upravi Republike Slovenije.
  • Koordiniranje in spremljanje izvajanja sprejetih odločitev ter obveščanje lastnikov.
  • Omogočanje vpogleda v pogodbe, sklenjene s tretjimi osebami glede poslov obratovanja in vzdrževanja večstanovanjske stavbe.
     


Tehnično - strokovna opravila

  • Pregled stanovanjske stavbe ter zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih ali prenovi.
  • Izdelava načrta vzdrževanja (za obdobje enega do petih let) stanovanjske stavbe, organiziranje obravnave načrta ter njegove verifikacije po lastnikih.
  • Izdelava terminskega plana izvedbe načrta z oceno predvidenih stroškov vzdrževanja.
  • Izračun mesečnega prispevka v rezervni sklad in obveščanje etažnih lastnikov v tej zvezi.
  • Aktivno sodelovanje ob nesrečah oz. škodnih premerih za zavarovalnico.
  • Izpolnitev in oddaja odškodninskih zahtevkov na zavarovanico.
  • Popis, objava del ter zbiranje ponudb, cenikov, predračunov.
  • Izdaja naročil za vzdrževalna dela manjše vrednosti.
  • Pridobitev ustreznih soglasij in dovoljenj za izvajanje vzdrževalnih del.
  • Priprava in sklepanje pogodb o izvajanju večjih vzdrževalnih del in dolgoročnih pogodb o servisiranju (redna servisna dela na skupnih delih in napravah).
  • Organiziranje nadzora pri izvajanju del.
  • Izdelava letnega poročila o delu upravnika za posamezno večstanovanjsko stavbo.
  • Organizacija odprave napak v garancijski dobi.
  • Organizacija nalog, potrebnih za izvršitev inšpekcijskih odločb.
  • Oštevilčenje in označitev stanovanj in drugih prostorov z identifikacijskimi oznakami po 7. členu stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03 in 18/04 ZVKSES).
     


Finančno - računovodska in knjigovodska opravila

  • Vodenje sredstev računa rezervnega sklada in gospodarno ravnanje z njimi.
  • Ugotavljanje finančnih obveznosti, razdelitev stroškov v skladu s pogodbo o medsebojnih razmerjih, izdelava in dostava obračunov.
  • Vodenje evidenc obveznosti etažnih lastnikov.
  • Opominjanje dolžnikov s strani upravnikov v primerih, ki jih določa zakon ali pogodba.
  • Evidentiranje akontativnih in drugih prihodkov po virih ter poravnava obveznosti.
  • Vodenje knjigovodstva in finančnega poslovanja.
  • Izdelava zakonsko določenih obračunov in bilanc.
  • Izdelava letnih obračunov obveznosti in vplačil upravljanja.
     


Pravno - premoženjska opravila

  • Zastopanje lastnikov pred upravnimi organi.
  • Vlaganje tožb v imenu etažnih lastnikov za plačilo stroškov in obveznosti, ki bremenijo etažne lastnike.
  • Vložitev izključitvene tožbe v imenu etažnih lastnikov.
  • Zbiranje podatkov, potrebnih za prijavo vpisa registrskih podatkov v kataster stavb.
  • Prijava vpisa stanovanj in nestanovanjskih posameznih delov Geodetski upravi Republike Slovenije v skladu s 189. členom stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03 in 18/04 ZVKSES).